Reference
Nejčastěji mentoruji
Zdravá výživa, doplňky stravy, služby gastronomie a cestovního ruchu.
Online magazíny, průvodce a komunitní projekty s vysokým potenciálem.
Odborné služby nabízené koncovým jednotlivcům, skupinám, nebo firmám.
Rychloobrátkové zboží s vysokou mírou konkurence.
Nabídka a prodej produktů vlastní výroby.
Prodej vybavení do domácnosti a na zahradu.
Prodej produktů cílených na děti a rodiče z oblasti zábavy a podpory zdraví.
Prodej originálního oblečení, šperků a stylových doplňků.

RIVESTI s.r.o.
Majitelé společnosti RIVESTI s.r.o. z Olomouce se na mě obrátili s tím, že potřebují vylepšit web, marketing a osamostatnit se při vytváření obsahu, který demonstruje jejich práci a pomáhá zákazníkům dělat lepší a informované rozhodnutí při výběru dlažby, bazénu, koupelny, terasy a designu interiéru od A do Z.
„Spolupráce s Filipem nás poslala správným směrem. Předčila naše očekávání. A jestli Filipa doporučit dál? Určitě! Pokud se chcete posunout, běžte do toho!“

V jaké jsme byli situaci
Filipa jsme již před lety sledovali na YouTube v rámci marketingové show „Zeptej se Filipa“. Již tehdy nás svou produkcí a znalostmi zaujal a inspiroval. V době, kdy jsme dokončili náš nový web (rok 2022), přišel moment, kdy jsme potřebovali pomoci. Bylo potřeba nastavit ucelenou marketingovou strategii a posunout firmu dál. Svým stylem práce a zapálením, nám byl Filip blízký. Cena mentoringu byla pro nás přijatelná a tak jsme se rozhodli Filipa oslovit.Začátek spolupráce
Nastavený proces mentoringu nám vyhovoval. Na startu nás Filip poznal a analyzoval. Důležitá pro nás byla pravidelnost konzultací a držení se nastaveného plánu. Líbilo se nám, že během mentoringu vzešlo od všech spousta myšlenek a nápadů, které se rozvíjely a posouvali nás dál. Filip nám dodal také odvahu, nebát se, vzít do ruky mobil a začít točit videa.Největší přínosy
Po absolvování mentoringu jsme identifikovali své silné i slabé stránky. Naučili jsme se efektivitě a smysluplně rozdělovat práci v rámci týmu, změnili přístup k sociálním sítím, k tvorbě videí na YouTube, naučili se pracovat s grafikou a dalšími aplikacemi.Doporučení
Spolupráce s Filipem nás poslala správným směrem. Předčila naše očekávání. Důležitou roli hrálo i naše samotné odhodlání učit se novým věcem. Jsme za tuto zkušenost moc rádi. A jestli Filipa doporučit dál? Určitě! Pokud se chcete posunout, běžte do toho!
Rare Places - Ondřej Filgas
Ondra mě oslovil s požadavkem systematizace marketingových aktivit, asistence při postavení byznys modelu a vytvoření rutin pro oslovování významných sponzorů a influencerů v odvětví. Bylo potřeba ze všech nápadů, které Ondra měl, vybrat ty, které dávají nejvíce smysl pro dosažení cílů, které jsme pro naše první 3 měsíce mentoringu zvolili. Ondra do projektu Rare Places investuje všechen svůj volný čas i finance a jeho hlavním cílem je zpřístupnit krásné architektonické stavby a místa české republiky tak, aby si je užila odborná a stejně tak i neodborná veřejnost. S Ondrou jsme podrobně rozebrali komerční potenciál služeb, které by definovaly jeden srozumitelný obchodní model. Tato část byla zcela klíčová pro pozdější významné spolupráce, strategické partnery, nebo oslovení generálního sponzora. Vytvořili jsme proces pro oslovení nových partnerů a nastavili měřitelný a udržitelný publikační plán v obsahové strategii. Během spolupráce vzniklo velké množství tabulek a rozborů, které v budoucnu zachrání projekt od vyklouznutí do slepých uliček. Udělalo mi velkou radost, že se v průběhu spolupráce Ondra dostal do emagazínu FORBES, kde s ním vyšel rozhovor, začal samostatně jednat s významnými partnery pro svůj projekt, získal první zakázku a další je v jednání a vyhrál 2. místo na mezinárodním veletrhu cestovního ruchu.
„Vynaložené finance do mentoringu s Filipem se zhodnotily v krátkém časovém horizontu optimalizací našich interních procesů.“
